فیلمهای آموزشی همکاران
سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱ ب.ظ
فیلمهای آموزش مکانیک خودرو
تولیدی همکاران
در این قسمت فیلمهای تولیدی توسط مهندس پور خلیلی قرار داده شده است
خوزستان/ شهر دزفول
برای دیدن لینک فیلمها روی "ادامه مطلب" در زیر کلیک کنید
برای دیدن لینک فیلمها روی "ادامه مطلب" در زیر کلیک کنید
موضوع | عنوان محتواهای آموزشی مکانیک خودرو | لینک دانلود |
تایر خودرو | تایر خودرو | http://m.aparat.com/v/iwYEV |
تایر خودرو | انواع لاستیک های بایاس و رادیال | http://m.aparat.com/v/std1K |
تایر خودرو | مشخصات لاستیک خودرو قسمت اول | http://m.aparat.com/v/ckQPi |
تایر خودرو | مشخصات لاستیک خودرو قسمت دوم | http://m.aparat.com/v/2o7UK |
تایر خودرو | باد تایر | http://m.aparat.com/v/Tl9WK |
تایر خودرو | کاربرد نیتروژن در تایر خودرو | http://m.aparat.com/v/GpXiU |
تایر خودرو | پنچرگیری تایر تیوبلس | http://m.aparat.com/v/e9bwo |
تایر خودرو | مشخصات و انواع رینگ چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/iqVNG |
تایر خودرو | آفست رینگ چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/TARJ4 |
تایر خودرو | بالانس چرخ خودرو | https://www.aparat.com/v/sVyna |
تایر خودرو | جابجایی دوره ای چرخ های خودرو | http://m.aparat.com/v/dXVR5 |
تایر خودرو | معرفی انواع دستگاه های بالانس چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/pXtnG |
تایر خودرو | دستگاه های بالانس استاتیکی چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/cjZ2E |
تایر خودرو | دستگاه بالانس دینامیکی چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/OLGoj |
تایر خودرو | دستگاه بالانس درجا (روکار) چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/WwRnD |
تایر خودرو | دستگاه لاستیک در آر چرخ خودرو | https://m.aparat.com/v/25bas |
بیرینگ | اجزای تشکیل دهنده ی بیرینگ ها غلتشی (بلبرینگ ها و رولبرینگ ها) | https://www.aparat.com/v/nb58w |
بیرینگ | بارهای وارده به بیرینگ ها (بلبرینگ ها و رولبرینگ ها) بارهای شعاعی و محوری | https://www.aparat.com/v/WSCxF |
بیرینگ | تقسیم بندی بیرینگ ها غلتشی (بلبرینگ ها و رولبرینگ ها) و بیرینگ های لغزشی | http://m.aparat.com/v/9WK1i |
بیرینگ | تقسیم بندی بیرینگ ها غلتشی (بلبرینگ ها و رولبرینگ ها) | https://www.aparat.com/v/57SAG |
بیرینگ | روش خواندن شماره فنی بیرینگ ها (بلبرینگ ها و رولبرینگ ها) | http://m.aparat.com/v/voSat |
چرخ خودرو | نیروهای وارده به چرخ و خودرو (مقدماتی) | http://m.aparat.com/v/It1Pe |
چرخ خودرو | مکانیزم چرخ خودرو قسمت اول (سگ دست) | http://m.aparat.com/v/75MtR |
چرخ خودرو | توپی و بیرینگ چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/VXsie |
چرخ خودرو | تعویض بلبرینگ چرخ محرک جلوی خودرو روش 1 ( روش درجا) مشابه خودروی پراید | http://m.aparat.com/v/yu6Vr |
چرخ خودرو | تعویض بلبرینگ چرخ محرک جلوی خودرو روش2 (با باز کردن سگ دست) مشابه خودروی پراید | http://m.aparat.com/v/LdGeK |
چرخ خودرو | تعویض رولبرینگ های چرخ غیر محرک (مشابه خودروی پراید) | http://m.aparat.com/v/w3yH1 |
چرخ خودرو | تعویض توپی و بیرینگ یکپارچه برای محور غیر محرک نمونه 1 | http://m.aparat.com/v/l182J |
چرخ خودرو | تعویض توپی و بیرینگ یکپارچه برای محور غیر محرک نمونه 2 | http://m.aparat.com/v/giE0e |
چرخ خودرو | تعویض یکپارچه توپی، بیرینگ و دیسک ترمز چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/ImPg6 |
چرخ خودرو | ابزار استاندارد تعویض بیرینگ و توپی چرخ | http://m.aparat.com/v/SZY73 |
چرخ خودرو | انواع و مشخصات گریس ها | http://m.aparat.com/v/StuMX |
چرخ خودرو | انواع و کاربرد کاسه نمد ها | http://m.aparat.com/v/BIs9m |
ترمز | معرفی انواع سیستم ترمز خودروهای سبک و سنگین | http://m.aparat.com/v/AEBZe |
ترمز | مقدمه سیستم ترمز (راه های افزایش نیروی پای راننده در سیستم ترمز) | http://m.aparat.com/v/oRbDU |
ترمز | معرفی اجزای سیستم ترمز هیدرولیکی | http://m.aparat.com/v/eSE6L |
ترمز | ترمز های هیدرولیکی ( ترمز کفشکی) | http://m.aparat.com/v/eVrXf |
ترمز | مکانیزم ترمز هیدرولیکی (ترمز دیسکی) | http://m.aparat.com/v/Hc3fp |
ترمز | انواع دیسک ترمز خودرو | http://m.aparat.com/v/kb8rT |
ترمز | قلاب کنندگی در ترمز کفشکی (سیمپلکس) servo action | http://m.aparat.com/v/9ZGqe |
ترمز | انواع کفشک بندی ترمز های کاسه ای ( سیمپلکس_ دوپلکس_ سرو) | http://m.aparat.com/v/ZDU6n |
ترمز | افزایش نیروی ترمز (قسمت اول: اهرم بندی پدال ترمز) | http://m.aparat.com/v/PEmvr |
ترمز | افزایش نیروی ترمز (قسمت سوم: نیروی هیدرولیک - قانون پاسکال) | http://m.aparat.com/v/O89QP |
ترمز | افزایش نیروی ترمز (قسمت دوم: بوستر ترمز) | http://m.aparat.com/v/ym3Kh |
ترمز | انواع مدارات هیدرولیک ترمز (ترمز تک مداری و دومداری) | http://m.aparat.com/v/TnBf1 |
ترمز | سیستم ترمز تک مداری | http://m.aparat.com/v/Da4j7 |
ترمز | سیستم ترمز دومداری | http://m.aparat.com/v/dKFo7 |
ترمز | روش باز و بست ترمز کفشکی (ترمز کاسه ای عقب پراید) | http://m.aparat.com/v/Dp8uY |
ترمز | روش باز و بست و بررسی ترمز دیسکی خودروی پراید (تعویض لنت و ...) | http://m.aparat.com/v/F0WYX |
ترمز | روغن ترمز (DOT 3, DOT4 ,DOT5 ,DOT5.1) | http://m.aparat.com/v/2munp |
ترمز | دمونتاژ اجزای سیلندر اصلی ترمز، سیلندر ترمز کفشکی و بوستر ترمز | http://m.aparat.com/v/N2jMm |
ترمز | هواگیری مدار ترمز (روش دستی) | http://m.aparat.com/v/xHfol |
ترمز | هواگیری سیلندر اصلی ترمز | http://m.aparat.com/v/PU8Q0 |
ترمز | هواگیری سیستم ترمز خودرو | http://m.aparat.com/v/WpTm7 |
ترمز | اجزای ترمز ضدقفل ABS | http://m.aparat.com/v/fH6FK |
ترمز | سیستم ترمز ضد قفل ABS (مفاهیم اولیه: لغزش، غلتش و ...) | http://m.aparat.com/v/Hqpux |
ترمز | بررسی اصول عملکرد ترمز ضد قفل ABS | http://m.aparat.com/v/wT0hL |
ترمز | سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمزی (EBD) | http://m.aparat.com/v/tJ9ph |
ترمز | سیستم های ایمنی فعال و غیرفعال خودرو و مقایسه سیستم های ABS,EBD,ESP | http://m.aparat.com/v/cV3wd |
ترمز | سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو ESP | http://m.aparat.com/v/dAa2G |
تعلیق و شاسی | بدنه خودرو (جنس، کلاس، تقسیم بندی شکل ظاهری) | http://m.aparat.com/v/Dz1ru |
تعلیق و شاسی | انواع شاسی خودروها | http://m.aparat.com/v/jV3YR |
تعلیق و شاسی | ابعاد خودرو (اندازه طولی، عرضی track) | http://m.aparat.com/v/2UEN9 |
تعلیق و شاسی | دوران خودرو حول محورهای مختصات (یاو YAW ، رول ROLL ، پیچ PITCH، شیرجه و چمباتمه) | http://m.aparat.com/v/BINVh |
تعلیق و شاسی | رفتار خودرو در عبور از پیچ جاده (بیش فرمانی و کم فرمانی) | http://m.aparat.com/v/CiBDn |
تعلیق و شاسی | مرکز ثقل خودرو - اثر نیروی گریز از مرکز در مسیر پیچ جاده | http://m.aparat.com/v/6iN0h |
تعلیق و شاسی | معرفی زوایای چرخ خودرو (کمبر _ کستر _ تو این _ تو اوت) | http://m.aparat.com/v/rFXH4 |
تعلیق و شاسی | بررسی زاویه کستر چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/1DRhV |
تعلیق و شاسی | بررسی زاویه کمبر چرخ خودرو | http://m.aparat.com/v/Oj74n |
تعلیق و شاسی | شعاع فرمان | http://m.aparat.com/v/fCp23 |
تعلیق و شاسی | زاویه toe (تو این و تو اوت) چرخ خودرو (فیلم عملی میزان فرمان) | http://m.aparat.com/v/dzEyf |
تعلیق و شاسی | انواع مکانیزم های سیستم تعلیق (یکپارچه_نیمه مستقل_ مستقل) | http://m.aparat.com/v/E46Oe |
تعلیق و شاسی | سیستم تعلیق خودرو (وظایف_مقایسه سیستم تعلیق خودروی پیشرفته و معمولی) | http://m.aparat.com/v/YCQjf |
تعلیق و شاسی | مکانیزم سیستم تعلیق صلب یکپارچه Rigid Axle | http://m.aparat.com/v/Iop1d |
تعلیق و شاسی | مکانیزم تعلیق نیمه مستقل | http://m.aparat.com/v/wXpHd |
تعلیق و شاسی | مکانیزم تعلیق طبق دار دوبل Double Wishbon | http://m.aparat.com/v/imMzZ |
تعلیق و شاسی | مکانیزم تعلیق مک فرسون Macpherson | http://m.aparat.com/v/f2FpO |
تعلیق و شاسی | مکانیزم تعلیق بازوی کشنده، شبه بازوی کشنده و چند میله ای | http://m.aparat.com/v/jYJC4 |
تعلیق و شاسی | سیبک - روش استفاده از ابزار سیبک کش | http://m.aparat.com/v/JRck2 |
تعلیق و شاسی | میله ضد غلتش Anti roll bar | http://m.aparat.com/v/KG92k |
تعلیق و شاسی | اتصالات لاستیکی سیستم تعلیق خودرو | http://m.aparat.com/v/9t6B4 |
تعلیق و شاسی | انواع فنر در سیستم تعلیق خودرو (بررسی دسته بندی های مختلف فنر) | http://m.aparat.com/v/Z9lNK |
تعلیق و شاسی | فنرهای مارپیچ (لول) سیستم تعلیق خودرو | http://m.aparat.com/v/1Px30 |
تعلیق و شاسی | کاربرد فنرهای شمشی (برگی) در سیستم تعلیق و فیلم تولید، مونتاژ و تست فنرها | http://m.aparat.com/v/0ZlTE |
تعلیق و شاسی | فنر پیچشی در مکانیزم تعلیق Torsion bar | http://m.aparat.com/v/4N1mA |
تعلیق و شاسی | فنر و کمک فنر در سیستم تعلیق خودرو | http://m.aparat.com/v/5Nrqa |
تعلیق و شاسی | کمک فنر روغنی تلسکوپی (دو لوله ای) Twin tube | http://m.aparat.com/v/kHl9C |
تعلیق و شاسی | کمک فنر روغنی گازی (تک لوله ای) Mono tube | http://m.aparat.com/v/zIFmD |
تعلیق و شاسی | انواع سیستم های فنربندی خودرو (فعال، نیمه فعال و غیر فعال) | http://m.aparat.com/v/TAmO1 |
موتور | معرفی و طبقه بندی موتورهای احتراقی | http://m.aparat.com/v/i12LS |
موتور | انواع موتورهای احتراق داخلی | https://www.aparat.com/v/wDTu5 |
موتور | معرفی قطعات اصلی موتور | http://m.aparat.com/v/ZxROg |
موتور | اصطلاحات فنی موتور | http://m.aparat.com/v/9B0qd |
موتور | موتور چهار زمانه (شرح روی مدل آموزشی) | http://m.aparat.com/v/weoVt |
موتور | عملکرد موتور چهارزمانه | http://m.aparat.com/v/Ser82 |
موتور | شبیه سازی موتور چهار زمانه | http://m.aparat.com/v/QDeP8 |
موتور | موتور های احتراق داخلی ۴ زمانه شرح روی انیمیشن | https://aparat.com/v/zM4uG |
موتور | چیدمان (آرایش) سیلندرهای موتور | https://www.aparat.com/v/Lk7XF |
موتور | موتور های دو زمانه (شرح روی مدل آموزشی) | http://m.aparat.com/v/rZeqK |
موتور | موتور های دو زمانه | http://m.aparat.com/v/yW4Qg |
موتور | موتور وانکل | http://m.aparat.com/v/7Rohe |
موتور | موقعیت های مختلف قرارگیری میل سوپاپ در موتور شرح روی انیمیشن | https://www.aparat.com/v/G6pg0 |
موتور | آوانس و ریتارد سوپاپ ها (شرح روی انیمیشن) | https://www.aparat.com/v/7ba6J |
موتور | مکانیزم سوپاپ ها | https://www.aparat.com/v/QydLw |
موتور | آرایش سوپاپ ها و میل سوپاپ در موتور | https://www.aparat.com/v/1wpFu |
موتور | اصلاح تایمینگ سوپاپ ها (آوانس و ریتارد) | http://m.aparat.com/v/jft6O |
موتور | تنظیم نبودن تایمینگ سوپاپ های موتور احتراق داخلی چهار زمانه | http://m.aparat.com/v/AGZNK |
موتور | ترتیب احتراق و تایمینگ تئوری سوپاپ های موتور احتراقی چهار زمانه | http://m.aparat.com/v/FpdgS |
موتور | نسبت تراکم | https://www.aparat.com/v/7xL8C |
موتور | تحلیل نسبت تراکم | https://aparat.com/v/9FEHv |
موتور | روش های تحریک میل سوپاپ | https://www.aparat.com/v/pYL6r |
موتور | تنظیم لقی سوپاپ ها (فیلرگیری) | https://www.aparat.com/v/4ftD3 |
موتور | مراحل تنظیم لقی سوپاپ ها (روش پیچ و مهره ای) فیلرگیری خودروی پراید | http://m.aparat.com/v/42bRl |
موتور | شیم گیری موتور XU7 (فیلر گیری موتور پژو 405 و سمند و ....) | http://m.aparat.com/v/xkDJP |
موتور | روش های بازکردن و بستن پیچ های سرسیلندر (حلزونی و ضربدری) | http://m.aparat.com/v/vSsUD |
موتور | درب سوپاپ های موتور | http://m.aparat.com/v/aVeFN |
موتور | مونتاژ و دمونتاژ سوپاپ های سرسیلندر (فنر جمع کن سوپاپ) | http://m.aparat.com/v/uxZpe |
موتور | آب بندی سوپاپ ها | http://m.aparat.com/v/Y4gpO |
موتور | عیب یابی مقدماتی سیستم مولد قدرت(موتور) | http://m.aparat.com/v/jpyKg |
موتور | انواع سوخت های خودرو | http://m.aparat.com/v/PWrJl |
موتور | فرآیند احتراق و آنالیز گازهای خروجی از اگزوز | http://m.aparat.com/v/4283B |
موتور | رنگ دود های خروجی از اگزوز | http://m.aparat.com/v/e1Ow2 |
موتور | آزمایش نشتی سنجی سیلندر موتور (شرح روی انیمیشن) | http://m.aparat.com/v/P2Rnf |
موتور | آزمایش نشتی سنجی سیلندر موتور (عملی) و تحلیل نتایج | http://m.aparat.com/v/f32Zh |
موتور | مراحل تعویض تسمه تایم پراید | http://m.aparat.com/v/axiEN |
موتور | تایم موتور XU7 (تایم موتور پژو 405 و سمند و ...) | http://m.aparat.com/v/Mdsyr |
موتور | مکانیزم تایمینگ متغیر سوپاپ ها VVT , CVVT | http://m.aparat.com/v/KuZ2j |
موتور | کنترل لقی اتوماتیک سوپاپ ها (تایپیت هیدرولیکی) | http://m.aparat.com/v/9aWct |
موتور | واشر سرسیلندر | http://m.aparat.com/v/UOYXR |
موتور | نیم موتور (بلوکه موتور - سیلندر) | http://m.aparat.com/v/85wVp |
موتور | پیستون موتور | https://www.aparat.com/v/14IHa |
موتور | علائم روی پیستون و سایز پیستون (اورسایز) | http://m.aparat.com/v/9PpLY |
موتور | طرح های کنترل انبساط پیستون | http://m.aparat.com/v/twYNK |
موتور | فیلم عملی نصب پیستون در سیلندر (استفاده از دو نوع رینگ جمع کن) | http://m.aparat.com/v/FNWCX |
موتور | طرف فشاری پیستون و سیلندر و آفست گژن پین | http://m.aparat.com/v/wHd1r |
موتور | شاتون | http://m.aparat.com/v/XsQKP |
موتور | رینگ پیستون (وظایف - جنس - انواع) | http://m.aparat.com/v/juodN |
موتور | میل لنگ | http://m.aparat.com/v/f1jpv |
موتور | فیلم عملی نحوه صحیح نصب رینگ روی پیستون و نکات مربوطه | http://m.aparat.com/v/ZUeW5 |
موتور | نحوه ی نصب رینگ های مختلف روی پیستون و انواع فرم و شکل مقطع رینگ پیستون | http://m.aparat.com/v/BhT9G |
موتور | یاتاقان های میل لنگ | http://m.aparat.com/v/rte41 |
موتور | فلایویل | http://m.aparat.com/v/iyXEZ |
موتور | روش های اندازه گیری لقی شعاعی یاتاقان های میل لنگ | http://m.aparat.com/v/hU8AM |
موتور | اندازهگیری میزان لقی یاتاقان های میل لنگ با استفاده از پلاستی گیج | http://m.aparat.com/v/QdUaT |
موتور | فیلم عملی نصب میل لنگ و کنترل لقی یاتاقان ها با استفاده پلاستی گیج | http://m.aparat.com/v/BCRYN |
فرمان | سیستم فرمان خودرو | https://www.aparat.com/v/SnmYg |
فرمان | انواع جعبه فرمان خودرو | http://m.aparat.com/v/aDFER |
فرمان | جعبه فرمان شانه ای (کشویی) Rack , pinion | http://m.aparat.com/v/2WqEf |
فرمان | میل فرمان، ستون فرمان، اتصالات بین میل فرمان و جعبه فرمان | http://m.aparat.com/v/9wqIv |
فرمان | سیبک - روش استفاده از ابزار سیبک کش | https://www.aparat.com/v/JRck2 |
فرمان | رابطه آکرمان فرمان | http://m.aparat.com/v/DGVeU |
فرمان | جعبه فرمان با توان کمکی (فرمان هیدرولیکی، الکتروهیدرولیکی و الکتریکی) | http://m.aparat.com/v/DsMLi |
فرمان | سیستم فرمان هیدرولیکی | http://m.aparat.com/v/fcY6H |
- ۰۱/۱۰/۲۷
- ۳۶۴۹ نمایش