فیلمهای آموزشی همکاران
چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۱:۲۴ ق.ظ
فیلمهای آموزش مکانیک خودرو
فیلمهای تولیدی همکاران:
مهندس علی خورشیدوند/مهندس علی بیرانوند/ محمدامین وارسته
مهندس حیدر سپهوند/مهندس محمد صفریان/ مهندس عبدالحمید جابری
لرستان - خرم آباد
برای دیدن لینک فیلمها روی "ادامه مطلب" در زیر کلیک کنید
موضوع | محتوای آموزشی | لینک |
سیستم مولد قدرت | ابزارشناسی 1 | https://www.aparat.com/v/cASmH |
ابزارشناسی 2 | https://www.aparat.com/v/BO1EA | |
ابزارهای عمومی و تخصصی | https://www.aparat.com/v/vE8KT | |
اصول بکارگیری ابزار عمومی تخصصی 1 | https://www.aparat.com/v/z6y9l | |
اصول بکارگیری ابزار عمومی تخصصی 2 | https://www.aparat.com/v/H5oTy | |
اصول بکارگیری ابزار عمومی تخصصی 3 | https://www.aparat.com/v/7OwFn | |
روش خواندن کولیس | https://www.aparat.com/v/QlZbq | |
تبدیل واحد آچارها | https://www.aparat.com/v/cHMBl | |
فلزکاری | https://www.aparat.com/v/P9TyU | |
اجزاء کلی یک موتور | https://www.aparat.com/v/r0bkh | |
متعلقات خارجی موتور | https://www.aparat.com/v/gBKOc | |
آشنائی با مفاهیم فیزیکی و اصطلاحات فنی | https://www.aparat.com/v/tOXfQ | |
مفهوم نسبت تراکم | https://www.aparat.com/v/4Ou8g | |
عملکرد موتور | https://www.aparat.com/v/ZI5Y3 | |
فرایند احتراق | https://www.aparat.com/v/LVaP4 | |
سیکل اتو | https://www.aparat.com/v/4LNBS | |
موتورهای چهارزمانه | https://www.aparat.com/v/gxhHj | |
موتورهای دوزمانه | https://www.aparat.com/v/YRQ0I | |
اصول برنامه ریزی باز کردن موتور | https://www.aparat.com/v/uiJQT | |
سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/k2cRZ | |
متعلقات سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/ohmek | |
عیوب قطعات سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/xGXOt | |
آشنائی با محفظه احتراق و عیب یابی آن | https://www.aparat.com/v/htvjO | |
سوپاپ ها | https://www.aparat.com/v/7Tndh | |
سوپاپ و متعلقات آن 1 | https://www.aparat.com/v/YqnPA | |
سیستم مولد قدرت | سوپاپ و متعلقات آن 2 | https://www.aparat.com/v/IRDNj |
عیوب سیستم سوپاپ | https://www.aparat.com/v/SNUOl | |
تایپت, مکانیزم و انواع آن | https://www.aparat.com/v/FhDgf | |
میل بادامک و بازوبستن آن | https://www.aparat.com/v/FpPO0 | |
سیلندر | https://www.aparat.com/v/ADCEI | |
مسیر مایع خنک کاری سیلندر | https://www.aparat.com/v/HNoUv | |
عیوب سیلندر و رفع عیوب آن | https://www.aparat.com/v/Vo1Ok | |
وسایل و مواد شستشو دهنده سیلندر | https://www.aparat.com/v/KjVSg | |
پیستون موتور و آنواع آن 1 | https://www.aparat.com/v/6wtTr | |
پیستون موتور و انواع آن 2 | https://www.aparat.com/v/Lypf4 | |
رینگ پیستون و انواع آن | https://www.aparat.com/v/lDb4s | |
رینگ بندی و عیوب پیستون | https://www.aparat.com/v/W7dRa | |
عیب یابی رینگ و پیستون | https://www.aparat.com/v/8n7ZR | |
آشتائی با شاتون و متعلقات آن | https://www.aparat.com/v/u3tGH | |
آشنائی با عملکرد میل لنگ , جنس و انواع آن 1 | https://www.aparat.com/v/jQG49 | |
آشنائی با عملکرد میل لنگ , جنس و انواع آن 2 | https://www.aparat.com/v/Jiqsd | |
میل لنگ و اصول باز و بستن آن 1 | https://www.aparat.com/v/PNtun | |
میل لنگ و اصول باز و بستن آن 2 | https://www.aparat.com/v/UtyKB | |
یاتاقان ها | https://www.aparat.com/v/CTJFl | |
رنگ بندی یاتاقان ها | https://www.aparat.com/v/tOH0f | |
عیوب یاتاقان ها و لقی مجاز | https://www.aparat.com/v/RoDG2 | |
فلایویل و مکانیزم کاری آن | https://www.aparat.com/v/Vlc8N | |
مدار روغن موتور | https://www.aparat.com/v/aBhz8 | |
آشنائی با اویل پمپ و انواع آن1 | https://www.aparat.com/v/9vNlI | |
آشنائی با اویل پمپ و انواع آن 2 | https://www.aparat.com/v/uQmdj | |
آشنائی با سیستم خنک کاری 1 | https://www.aparat.com/v/ty78P | |
آشنائی با سیستم خنک کاری 2 | https://www.aparat.com/v/dOeo2 | |
آشنائی باسیستم خنک کاری 3 | https://www.aparat.com/v/6WSjX | |
آشنائی با فیلتر هواکش و انواع آن | https://www.aparat.com/v/hJkxD | |
پمپ سوخت, فیلتر سوخت | https://www.aparat.com/v/LnpvO | |
آشنائی با پمپ بنزین مکانیکی | https://www.aparat.com/v/UeKmh | |
انواع پمپ بنزین | https://www.aparat.com/v/wWXis | |
آشنائی با موتور کاربراتور و انژکتور | https://www.aparat.com/v/xVNuF | |
سیستم مولد قدرت | تسمه تایم | https://www.aparat.com/v/vr710 |
تایم گیری موتور | https://www.aparat.com/v/3ClVA | |
سنسور دور موتور, ناک, موقعیت میل سوپاپ | https://www.aparat.com/v/C8Jp2 | |
سرویس و نگهداری خودرو | https://www.aparat.com/v/vWVcf | |
سروییس روغن | https://www.aparat.com/v/BQYkU | |
سرویسکاری موتور 1 | https://www.aparat.com/v/q8D9K | |
سرویسکاری موتور 2 | https://www.aparat.com/v/J4SsG | |
سرویس و تعمیر محفظه دریچه گاز | https://www.aparat.com/v/QM56e | |
تست خودروهای سبک در مراکز معاینه فنی | https://www.aparat.com/v/qEuGW | |
سیستم تعلیق ترمز/فرمان | یاتاقان های استفاده شده در خودرو | https://www.aparat.com/v/2Edu7 |
وظیفه سیستم تعلیق | https://www.aparat.com/v/9WC2F | |
سیستم فرمان | https://www.aparat.com/v/Cl4qA | |
سیستم تعلیق در خودرو | https://www.aparat.com/v/CSOmV | |
سیستم ترمز 1 | https://www.aparat.com/v/AlhBu | |
سیستم ترمز 2 | https://www.aparat.com/v/7Ugxh | |
زوایای چرخ | https://www.aparat.com/v/7FUau | |
چرخ و تایر | https://www.aparat.com/v/UgnJ1 | |
ABSترمز | https://www.aparat.com/v/So5nb | |
بوستر ترمز | https://www.aparat.com/v/sxXfh | |
اجزاء سیستم تعلیق | https://www.aparat.com/v/UhxQc | |
سرویس کاری سیستم ترمز خودرو | https://www.aparat.com/v/mSKh9 | |
سرویس کاری سیستم فرمان | https://www.aparat.com/v/MbJdD | |
سیستم انتقال قدرت | محاسبات چرخ دنده 1 | https://www.aparat.com/v/sIm8x |
محاسبات چرخ دنده 2 | https://www.aparat.com/v/AfetI | |
محاسبات نسبت دور و گشتاور در سیستم انتقال | https://www.aparat.com/v/QAmt1 | |
کد فنی بیرینگ ) بلبرینگ و رولبرینگ ( 1 | https://www.aparat.com/v/LjmyJ | |
کد فنی بیرینگ ) بلبرینگ و رولبرینگ ( 2 | https://www.aparat.com/v/DLn6Q | |
کد فنی بیرینگ ) بلبرینگ و رولبرینگ ( 3 | https://www.aparat.com/v/M1dFt | |
بارهای وارد بر بیرینگ ها | https://www.aparat.com/v/lD14g | |
عیب یابی کلاچ 1 | https://www.aparat.com/v/9xTj7 | |
عیب یابی کلاچ 2 | https://www.aparat.com/v/c2vKb | |
شیوه کار کلاچ | https://www.aparat.com/v/U9Cu6 | |
انتقال قدرت معمولی ) دیفرانسیل( | https://www.aparat.com/v/7jaOB | |
انتقال قدرت معمولی) کلاچ هیدرولیکی ( | https://www.aparat.com/v/ks2K7 | |
انتقال قدرت معمولی ) گیربکس اتوماتیک ( | https://www.aparat.com/v/KV3si | |
انتقال قدرت معمولی ) مسیر دنده ها ( | https://www.aparat.com/v/RifML | |
انتقال قدرت معمولی ) جعبه دنده ( | https://www.aparat.com/v/pVHbX | |
انتقال قدرت معمولی | https://www.aparat.com/v/ouJP6 | |
تشخیص عیوب گیربکس پراید | https://www.aparat.com/v/mE6uq | |
نحوه عملکرد گیربکس پراید | https://www.aparat.com/v/Tmx10 | |
بازدید و عیب یابی دیسک و صفحه کلاچ | https://www.aparat.com/v/X61CV | |
تنظیمات پدال کلاچ | https://www.aparat.com/v/AU1Zf | |
تعویض سیم کلاچ | https://www.aparat.com/v/NhWmc | |
شیوه تعویض دیسک و صفحه کلاچ | https://www.aparat.com/v/B8tji | |
شیوه تشخیص تاب و لقی صفحه کلاچ | https://www.aparat.com/v/EITzZ | |
بازدید قطعات گیربکس پراید | https://www.aparat.com/v/QXzLJ | |
سیستم سوخت رسانی | آشنائی با کاربراتور ونتوری ثابت | https://www.aparat.com/v/eJzV6 |
آشنائی با کاربراتور ونتوری متغیر پیکان 1 | https://www.aparat.com/v/xgluq | |
آشنائی با کاربراتور ونتوری متغیر پیکان 2 | https://www.aparat.com/v/P2jJE | |
بازدید و سرویس سیستم سوخت رسانی | https://www.aparat.com/v/moKcl | |
آشنائی با پمپ بنزین و انواع آن | https://www.aparat.com/v/wWXis | |
نحوه تست سوزن انژکتور | https://www.aparat.com/v/UoD25 | |
تست اهمی شیربرقی سیستم سوخت رسانی انژکتور | https://www.aparat.com/v/eltY5 | |
باز نمودن دسته سیم انژکتوری از روی موتور | https://www.aparat.com/v/gFU2m | |
نکات ایمنی در عیب یابی سیستم سوخت رسانی | https://www.aparat.com/v/BQVDl | |
منیفولد گاز | https://www.aparat.com/v/Tdptz | |
مدارهای کاربراتور ونتوری ثابت | https://www.aparat.com/v/OoXcu | |
مدار سوخت رسانی | https://www.aparat.com/v/AaiDp | |
محفظه احتراق, آلاینده ها و انواع آن | https://www.aparat.com/v/sme3L | |
سیستم کنترل آلایندگی | https://www.aparat.com/v/gjDdY | |
کاربراتور ونتوری متغیر | https://www.aparat.com/v/v7pWY | |
انواع کاربراتور و اجزاء آن | https://www.aparat.com/v/jyg8T | |
عملکرد سیستم تغذیه سوخت | https://www.aparat.com/v/izB8W | |
عملکرد الکترونیک سیستم پاشش سوخت | https://www.aparat.com/v/lTCKE | |
سیستم هوارسانی موتور | https://www.aparat.com/v/J3aSB | |
سیستم های الکتریکی کاربراتور, جمع آوری سوخت | https://www.aparat.com/v/sFXak | |
وظایف سیستم جرقه زنی | https://www.aparat.com/v/dtckx | |
سوخت بنزین و گازوئیل | https://www.aparat.com/v/ITRS0 | |
سیستم جرقه زنی بدون دلکو | https://www.aparat.com/v/X7qfV | |
تفاوت سیستم انژکتور و کاربراتور | https://www.aparat.com/v/cCPXQ | |
سیستم برق خودرو | ولتاژ و اندازه گیری آن | https://www.aparat.com/v/Qq9vl |
هدایت الکتریکی | https://www.aparat.com/v/xqKlF | |
مولتی متر دیجیتال 1 | https://www.aparat.com/v/sM1Zt | |
مولتی متر دیجیتال 2 | https://www.aparat.com/v/GbDuX | |
مقاومت متغیر و خارن | https://www.aparat.com/v/JtFAp | |
مقاومت الکتریکی | https://www.aparat.com/v/YlpHJ | |
مغناطیس و الکترومغناطیس | https://www.aparat.com/v/Af6Xz | |
عوامل موثر بر مقاومت الکتریکی | https://www.aparat.com/v/FZPxr | |
سلف | https://www.aparat.com/v/tJ62G | |
ساختار ماده | https://www.aparat.com/v/c8YOt | |
دیود | https://www.aparat.com/v/EaKcn | |
تست رله | https://www.aparat.com/v/d6spG | |
ترانزیستور | https://www.aparat.com/v/qKrZs | |
انواع رله مورد استفاده در خودرو | https://www.aparat.com/v/3aLiJ | |
اندازه گیری مقاومت الکتریکی | https://www.aparat.com/v/a4CIU | |
اندازه گیری جریان الکتریکی | https://www.aparat.com/v/GgJEb | |
آشنائی با مولتی متر آنالوگ | https://www.aparat.com/v/VMRFL | |
آشنائی با لوازم اندازه گیری الکتریکی | https://www.aparat.com/v/2guMn | |
آشنائی با اصول الکترونیک | https://www.aparat.com/v/GgDPU | |
اجزا مدار الکتریکی | https://www.aparat.com/v/UWcVO | |
مولتی متر عقربه ای | https://www.aparat.com/v/Jz4D2 | |
ولتاژ خروجی آلترناتور | https://www.aparat.com/v/1ow3l | |
وظایف باتری | https://www.aparat.com/v/0WRkC | |
شناخت باتری | https://www.aparat.com/v/fWABi | |
بازدید کلید و سوئیچ داخلی | https://www.aparat.com/v/nbsSl | |
بازدید چراغ های جلو | https://www.aparat.com/v/azQGV | |
آشنائی با استارت | https://www.aparat.com/v/Yd3v2 | |
تست باتری | https://www.aparat.com/v/FVK5S | |
تست وایر و شمع خودرو | https://www.aparat.com/v/lUqoy | |
تست مدار فشارقوی و فشار ضعیف کویل دوبل | https://www.aparat.com/v/Xm1fa | |
تست اهمی موتور پله ای | https://www.aparat.com/v/k6eEa | |
تست اهمی سوزن آنژکتور | https://www.aparat.com/v/AaZ07 | |
تست اهمی سنسور دمای آب | https://www.aparat.com/v/iGn63 | |
آشنائی با سیستم جرقه زنی | https://www.aparat.com/v/Wjw17 | |
وظایف سیستم جرقه زنی | https://www.aparat.com/v/dtckx | |
دلکوهای الکترونیکی | https://www.aparat.com/v/s0Zuz | |
سیستم جرقه زنی بدون دلکو | https://www.aparat.com/v/X7qfV | |
بررسی کوئل جرقه | https://www.aparat.com/v/F9ZGl | |
تنظیم و عیب یابی موتور (تون آپ) | آشنائی با سیستم جرقه زنی | https://www.aparat.com/v/Wjw17 |
ساختمان دلکو | https://www.aparat.com/v/0ajco | |
دلکوهای الکترونیکی | https://www.aparat.com/v/s0Zuz | |
سیستم جرقه زنی بدون دلکو | https://www.aparat.com/v/X7qfV | |
آشنائی با سیستم انژکتور 1 | https://www.aparat.com/v/OBxah | |
آشنائی با سیستم انژکتور 2 | https://www.aparat.com/v/Xb08R | |
تست مدار فشار قوی و فشار ضعیف کویل دوبل | https://www.aparat.com/v/UIQua | |
عیب یابی کلاچ | https://www.aparat.com/v/c2vKb | |
بازدید و سرویس سیستم سوخت رسانی | https://www.aparat.com/v/moKcl | |
آشنائی با پمپ بنزین و انواع آن | https://www.aparat.com/v/wWXis | |
آشنائی با فیلتر هواکش و انواع آن | https://www.aparat.com/v/hJkxD | |
عیوب سیستم سوپاپ | https://www.aparat.com/v/sRzch | |
عملکرد موتور | https://www.aparat.com/v/ZI5Y3 | |
سرویس و نگهداری خودرو | https://www.aparat.com/v/vWVcf | |
موتور دوزمانه | https://www.aparat.com/v/0eqW7 | |
یاتاقان | https://www.aparat.com/v/sMA5d | |
واشر سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/UADi6 | |
نشانه های خراب شدن واشر سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/MPLlg | |
میل لنگ | https://www.aparat.com/v/3O2pP | |
میل سوپاپ | https://www.aparat.com/v/iO3Ad | |
ملحقات سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/ohmek | |
مصرف سوخت در زمان خلاص بودن خودرو | https://www.aparat.com/v/PyHZO | |
مدار روغن موتور | https://www.aparat.com/v/eOr8V | |
قطعات تشکیل دهنده موتور | https://www.aparat.com/v/ErvSF | |
فیلرگیری و شیم گیری | https://www.aparat.com/v/i72Sc | |
تنظیم و عیب یابی موتور (تون آپ) | تنظیم موتور | https://www.aparat.com/v/Hba64 |
تایمینگ کردن عملی | https://www.aparat.com/v/3pzLh | |
تایمینگ سوپاپ | https://www.aparat.com/v/9NEXJ | |
تایپیت انواع آن | https://www.aparat.com/v/ixGRy | |
پیستون | https://www.aparat.com/v/PS94I | |
باز و بستن یاتاقان های میل لنگ | https://www.aparat.com/v/V914B | |
باز کردن سرسیلندر | https://www.aparat.com/v/ulwM2 | |
باز و بست و نصب میل سوپاپ | https://www.aparat.com/v/JVjGR | |
اویل پمپ | https://www.aparat.com/v/dDxuH | |
آوانس و ریتارد سوپاپ | https://www.aparat.com/v/qUIie | |
اصول مونتاژ موتور | https://www.aparat.com/v/uNecb | |
اصول مونتاژ مدار سیستم سوخت رسانی | https://www.aparat.com/v/3KYlN | |
اصطلاحات فنی | https://www.aparat.com/v/AeaP1 | |
استفاده از روغن نامرغوب | https://www.aparat.com/v/mkI36 | |
تست سوزن انژکتور | https://www.aparat.com/v/UoD25 | |
سرویس و باز کردن دریچه گاز 1 | https://www.aparat.com/v/QM56e | |
نظافت و بستن محفظه دریچه گاز 2 | https://www.aparat.com/v/Re6On | |
تست ولتاژی سنسور دور موتور | https://www.aparat.com/v/zaw1G | |
تست اهمی موتور پله ای | https://www.aparat.com/v/k6eEa | |
تست اهمی سوزن اتژکتور | https://www.aparat.com/v/AaZ07 | |
تست اهمی سنسور دمای آب | https://www.aparat.com/v/iGn63 | |
تست اهمی سنسور دریچه گاز | https://www.aparat.com/v/ReQ9m | |
تست اهمی پمپ بنزین برقی | https://www.aparat.com/v/XtvJs | |
تست اهمی رله دوبل | https://www.aparat.com/v/cvjgR | |
باز کردن ریل سوخت سیستم انژکتوری از روی موتور | https://www.aparat.com/v/qdgEz | |
باز نمودن دسته سیم سیستم انژکتور از روی موتور | https://www.aparat.com/v/gFU2m | |
شیوه تست خودروهای سبک در مراکز معاینه فنی | https://www.aparat.com/v/qEuGW | |
آشنائی با محفظه احتراق و عیب یابی آن | https://www.aparat.com/v/htvjO | |
لامپ عیب یابی و دستگاه عیب یابی | https://www.aparat.com/v/UzAh8 | |
رینگ بندی, عیوب پیستون | https://www.aparat.com/v/W7dRa | |
تسمه تایم | https://www.aparat.com/v/vr710 | |
عیوب سیستم سوپاپ | https://www.aparat.com/v/SNUOl | |
عیوب قطعات تفکیک شده سر سیلندر | https://www.aparat.com/v/xGXOt | |
عیب یابی رینگ و پیستون | https://www.aparat.com/v/8n7ZR | |
آشنائی با سیلندرتراش, کف تراش, تست ترک | https://www.aparat.com/v/Vo1Ok | |
سنسور دور موتور, ضربه, موقعیت میل سوپاپ | https://www.aparat.com/v/C8Jp2 |
- ۰۱/۱۱/۲۶
- ۳۸۷۰ نمایش