ردیف |
موضوع |
1 |
خرابی کاسه نمد |
2 |
طول عمر کاسه نمد |
3 |
نصب کاسه نمد |
4 |
انواع کاسه نمد |
5 |
کاسه نمد |
6 |
تعویض تسمه دینام 405/ سمند و پارس |
7 |
تعویض تسمه دینام 206موتور tu3 tu5/ |
8 |
تعویض تسمه تایم موتور ملی EF7 |
9 |
علایم خرابی سنسور دور موتور |
10 |
موتورهای چهار زمانه پیستونی |
11 |
عیوب دیفرانسیل و آثار آنها |
12 |
اصطلاحات فنی رایج در کوتورهای پیستونی |
13 |
دلایل کم کردن آب موتور |
14 |
موتورهای احتراقی |
15 |
تنظیم لقی سوپاپ به روش شیم گیری |
16 |
تسمه سفت کن هیدرولیکی یا اتومات |
17 |
تسمه سفت کن خارج از مرکز |
18 |
تسمه سفت کن اهرمی |
19 |
نحوه نام گذاری بلبرینگها و رولبرینگها |
20 |
برگه حفاظت و ایمنی مواد MSDS |
21 |
معرفی نرم افزار کاربردی GDS |
22 |
خنک کن روغن موتور EF7 |
23 |
اسبک |
24 |
نحوه یاتاقان گذاری موتور EF7 |
25 |
نحوه یاتاقان گذاری موتور XU7 |
26 |
نحوه یاتاقان گذاری موتور TU5 |
27 |
نحوه یاتاقان گذاری موتور TU3 |
28 |
حالت های رانندگی |
29 |
تسمه تایم |
30 |
بلبرینگ و رولبرینگ کفگرد |
31 |
رولبرینگ |
32 |
عملکرد سیستم CVVT |
33 |
تایمینگ سوپاپ متغیر پیوسته CVVT |
34 |
علایم خرابی سوپاپ |
35 |
انواع مکانیزم حرکت سوپاپ موتور |
36 |
خرابی تسمه تجهیزات جانبی (دینام) |
37 |
تسمه تجهیزات جانبی یا تسمه دینام |
38 |
واتر پمپ |
39 |
سیستم انتقال توان با تسمه |
40 |
اندازه گیری کشش تسمه تایم |
41 |
سوپاپ |
42 |
نحوه نگهداری و باز بستن بلبرینگ |
43 |
بلبرینگ (Ballbearing) |
44 |
عواقب خرابی سایکلون |
45 |
ترموستات |
46 |
سایکلون |
47 |
سیستم خنک کاری |
48 |
اجرت خدمات با Flat Rate |
49 |
سوپاپ PCV |
50 |
عیب یابی سیستم اگزوز |
51 |
دسته موتور |
52 |
سیستم اگزوز |
53 |
عیب یابی سیستم اگزوز |
54 |
دسته موتور |
55 |
شاتون |
56 |
سنسور دور موتور |
57 |
پلوس |
58 |
دسته بندی خودروها با انرژی جایگزین |
59 |
انرژی های جایگزین در خودروها |
60 |
گژن پین |
61 |
سیستم کلاچ بخش 1 |
62 |
سیستم کلاچ بخش 2 |
63 |
مجموعه دیفرانسیل |
64 |
میل لنگ، اجزا و علایم خرابی آن |
65 |
یاتاقان |
66 |
روش عمومی عیب یابی و رفع عیب خودرو |
67 |
دیفرانسل خودرو و کاربرد آن |
68 |
توربو شارژر |
69 |
روش نشتی سنجی موتور |
70 |
چگونه مکانیک خودرو شویم؟ |
71 |
مسیر انتقال قدرت در گیربکس CVT خودرو چری |
72 |
سنسورهای گیربکس CVT خودرو چری |
73 |
تایپت هیدرولیک موتور |
74 |
پلاستیگیج چیست؟ کاربردش کجاست؟ |
75 |
نکاتی در کورد مونتاژ و دمونتاژ گیربکس CVT چری |
76 |
شباهت فیلتر روغن پراید با گیربکس لیفان ایکس 50 |
77 |
انواع نافی تورک کانورتور |
78 |
سرویس فیلتر گیربکس اتوماتیک |
79 |
انواع خنک کن روغن (Cooler Oil) گیربکس اتومات AL4 |
80 |
انواع فیلتر گیربکس اتومات |
81 |
نحوه سرریز روغن گیربکس اتومات AL4 |
82 |
نقص فشار خط اصلی گیربکس اتومات AL4 |
83 |
کلاچ های جلو و عقب گیربکس CVT چری |
84 |
قابهای نردبانی سیلندر و سرسیلندر |
85 |
عیب یابی بلوک هیدرولیک گیربکس اتوملت چری |
86 |
گازهای خروجی کارتل (Blow By)در خودرو |
87 |
عیب شایع شیر برفی مکانیزم مانیفولد متغیر(VIS) هیوندا وکیا |
88 |
چیدمان رینگهای پیستون |
89 |
معرفی مبدل گشتاور(tork Convertor) چری |
90 |
عیب یابی VVT یا سیستم تایمینگ متغییر سوپاپ موتورهای هیوندا و کیا |
91 |
اویل پمپ گیربکس CVT چری و MVM |
92 |
معرفی گیربکس خودروهای چری |
93 |
گیربکس اتومات AL4 |
94 |
تنظیم دهانه رینگ های پیستون |
95 |
روش بستن سرسیلندر موتور |
96 |
نحوه تشخیص روغن سوزی در موتور |
97 |
داغ کردن موتور |
98 |
رانندگی صحیح با خودروی اتومات |
99 |
تست استال گیربکس اتوماتیک |
100 |
آب بندی سوپاپها |
101 |
موتورهای احتراق داخلی دو زمانه |
102 |
آب بندی خودرو |
103 |
نحوه فیلرگیری سوپاپ ها |
104 |
دسته بندی روغن های موتور |
105 |
عیب یابی موتور (روش کمپرس سنجی) |
106 |
عیوب موتور |
107 |
معرفی گیربکسهای اتوماتیک در ایران |
108 |
تشخیص فیلر نامناسب سوپاپ با استفاده از دستگاه دیاگ |
109 |
عوامل شایع در ضربه زدن گیربکس اتومات |
110 |
واشر سرسیلندر موتور و ایرادات شایع آن |
111 |
معرفی مجموعه خورشیدی Wilson گیربکس اتومات |
112 |
گیربکس CVT |
113 |
نحوه عملکرد جعبه دنده اتومات |
114 |
دانستنی های فنی سیستم انتقال قدرت |
115 |
مونتاژ گیربکس اتومات دو کلاچه جکS5 |
116 |
اندازه گیری لقی شعاعی دنده پینیون مجموعه قفسه گیربکس اتومات |
117 |
معرفی مجموعه خورشیدی Compound |
118 |
شیر برقی EGR |
119 |
مبانی مکانیک خودرو 1 |
120 |
عیب یابی سیستم سوخت رسانی انژکتوری |
121 |
بررسی المان های الکترونیکی سیستم جرقه زنی خودرو |
122 |
انواع وایر شمع |
123 |
عیب یابی مجموعه چرخ دنده خورشیدی گیربکس اتومات |
124 |
طرز کار مدار جرقه دلکو |
125 |
تعمیر و تنظیم شمع خودرو (بررسی و عیب یابی) |
126 |
دانستنی های سوخت خودرو |
127 |
معرفی مدار روغن کاری موتور |
128 |
ساختمان مکانیکی مجموعه چرخ دنده خورشیدی |
129 |
عیب یابی به وسیله دستگاه کمپرس سنج موتور |
130 |
تاثیر گاز نیتروژن در تایر بر مصرف سوخت |
131 |
اولین موتور توربو شارژ با نسبت تراکم متغیر |
132 |
همه چیز در مورد مشخصات و اصطلاحات روغن موتور |
133 |
رینگ پیستون |
134 |
سیستم تایمینگ متغیر سوپاپها VVT |
135 |
نحوه صحیح تایمینگ و فیلرگیری سوپاپها |
136 |
نحوه بستن صحیح سرسیلندر موتور |
137 |
اصول حاکم بر مجکوعه خورشیدی ساده بخش1 |
138 |
تشخیص عیب و تعیین درصد سالم بودن جعبه دنده با تحلیل عصبی |
139 |
انواع موتورهای احتراق داخلی و خارجی |
140 |
گاز نخوردن موتور خودروهای سمند، پارس و پژو 405 |